Bezorging
Hier vind je alle informatie over de bezorging!
Houd je mailbox (en map met spam) in de gaten!
Nadat je besteld hebt, ontvang je meteen per mail een bestelbevestiging. Meubelboer stuurt vervolgens de bestelling door naar de transporteur. Als de transporteur de bestelling binnen heeft gekregen, krijg je hier ook een mail over dat de bestelling wordt verwerkt.
Zodra de bestelling verzonden kan worden, zal de transporteur een afspraakvoorstel per mail sturen of ze zullen telefonisch een afspraak met je inplannen. Het is daarom van belang om je emailgegevens en je telefoonnummer goed in te vullen.
De afspraak wordt gemaakt in overleg met jou, zodat het je altijd uitkomt.
Een dag vóór de leveringsdag krijg je per mail te horen hoe laat de transporteur de volgende dag zal langskomen. Dit is een tijdvak van 4 uur. Je hoort bijvoorbeeld dat ze morgen tussen 11.00 en 15.00 uur langs zullen komen.
Je hoeft dus niet heel de dag thuis te blijven.
De bezorging in Nederland is gratis. Onze producten worden geleverd door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden (verzending naar de Waddeneilanden is gratis tot aan depot vasteland).
Boxsprings en toppers worden tot aan je voordeur gebracht. Mocht je in een flat of appartement wonen, dan wordt het product bij de portiekdeur beneden afgeleverd.
Wil je dat de boxspring tot in je kamer wordt geleverd? Kies dan voor de optie ‘Montage’ (zie hieronder voor de details).
Als je graag wilt dat we het bed ook op plek van bestemming zetten en monteren, dat doen we dat uiteraard graag. Deze kosten bedragen € 40. Je kunt voor deze optie kiezen als je het product aan het winkelwagentje toevoegt, via het dropdownmenu dat je daar ziet.
We leveren met plezier ook aan onze Belgische klanten. Bezorging naar België kost € 30. Op de afrekenpagina vul je eenvoudig je (Belgische) adres in en dan worden de extra kosten automatisch verwerkt.
Je kunt bij de bezorging vaak betalen bij ontvangst. Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat? Kijk dan op de pagina betaling.