Veelgestelde vragen
Meubelboer.nl is een webwinkel, we hebben dus geen showroom of bezoekadres. Daarom kunnen we de prijzen laag houden. Overigens kun je het product natuurlijk altijd retourneren mocht deze onverhoopt niet aan je wensen voldoen.
Ja, dat is geen enkel probleem. Als je bijvoorbeeld pas de sleutels van je nieuwe woning ontvangt over een aantal weken, kun je in het vakje ‘bestelnotities’ (afrekenpagina) opschrijven dat je het bed pas vanaf een bepaalde datum wilt ontvangen.
Misschien twijfel je om een bed te bestellen in een webwinkel, zonder dat je het hebt getest en erop hebt gelegen. Dat kunnen we ons voorstellen.
We verkopen alleen bedden die geselecteerd zijn op comfort en dus heerlijk comfortabel liggen.
Het comfort en de hardheid van de bedden is zo gekozen, zodat het de grootste groep mensen aanspreekt.
Juist omdat we een webwinkel zijn, moeten we er zeker van zijn dat de absolute meerderheid van onze klanten de hardheid kunnen waarderen.
Als je wat het comfort betreft dus ‘standaard’ wensen hebt en gewoon op zoek bent naar een heerlijk comfortabel bed, zoals de meeste mensen, is de kans heel erg groot dat je bij ons gaat slagen. Je zult zeer waarschijnlijk dik tevreden zijn en heerlijk comfortabel slapen.
Mocht je nu zware reuma of zware rugklachten hebben, dan raden we je eerlijk gezegd aan om naar een fysieke winkel te gaan.
Ja dat kan. Kies dan voor de optie ‘betaal in 3 delen’ van Klarna.
Als je nog niet gebeld bent voor het maken van de leverafspraak en je vraagt je af wanneer de bank geleverd wordt, kun je altijd even contact met ons opnemen via info@meubelboer.nl.
Lees alles over de bezoring op de pagina bezorgen.
Zie de pagina betalen met de betaalmethoden. Betalen bij ontvangst is één van de mogelijkheden.
Dan kun je gewoon bestellen. Net over de grens in Duitsland bezorgen we namelijk ook. De levering is ook in dit geval gratis. Zie ook deze pagina: bezorging in Duitsland.