Retourneren
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst het product retourneren. Je kunt dit vanzelfsprekend alleen doen wanneer het product in nieuwstaat verkeert, zonder enige beschadigingen en gebruikssporen, zonder vlekken en zonder dierenharen.
Gebruik het product dus niet meer zodra je weet dat je het wilt retourneren, zodat het in nieuwstaat blijft.
Voor het retourneren geldt:
– Voor boxsprings geldt dat ze wel mogen zijn uitgepakt. Het product moet uiteraard nog steeds in nieuwstaat verkeren.
– Voor toppers, hoeslakens, moltons en dekbedden geldt dat de producten niet mogen zijn gebruikt. Je kunt door de verpakking heen voelen of je kunt de verpakking een beetje openen en de stof en zachtheid voelen. Als het product is gebruikt, kan het logischerwijs en omwille van de hygiëne niet meer geretourneerd worden.
Onze transporteur zal weer een telefonische afspraak met je maken om het product te komen ophalen.
Gelieve een mail naar info@meubelboer.nl te sturen met het verzoek tot retour. De verdere retourinstructies volgen dan per mail.
Voor boxsprings geldt dat onze transporteur dan weer een telefonische afspraak met je zal maken om het product te komen ophalen.
We kunnen het product alleen retour nemen als het product in nieuwstaat is.
Het retourartikel moet voorzien zijn van alle meegeleverde toebehoren (bijvoorbeeld pootjes bij boxsprings) en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat, en met de originele fabrieksverpakking.
Voor boxsprings geldt: gebruik het product dus niet meer vanaf het moment dat je besluit het te retourneren, zodat er geen gebruikssporen of beschadigingen ontstaan.
Voor moltons, hoeslakens, toppers en dekbedden geldt: deze producten kunnen alleen geretourneerd worden als ze nog niet zijn gebruikt en in de verpakking zitten. Test deze producten dus vóórdat je gaat gebruiken als je denkt dat je eventueel wilt retourneren.
Mocht je dus willen retourneren, dan is het het beste om dit zo snel mogelijk te beslissen, zodat het product in nieuwstaat blijft. Een beschadigd product of een product met gebruikssporen kunnen wij vanzelfsprekend niet terugnemen.
Helaas kunnen we het retourneren niet gratis doen. Er moeten immers weer bezorgers langskomen en het product mee terugnemen.
Voor boxsprings: de kosten van retourneren bedragen € 50.
Voor toppers: de kosten van retourneren bedragen € 20.
Voor moltons, hoeslakens en dekbedden: de kosten van verzending zijn voor de klant.
We kiezen ervoor om de bezorging altijd gratis te doen en alleen kosten in rekening te brengen voor retourneren. Dit is beter dan andersom. 99% van onze klanten retourneert namelijk niet en zij hoeven zodoende dus ook nooit leverkosten te betalen.
Binnen 5 werkdagen nadat je product is opgehaald ontvang je het aanschafbedrag minus de kosten van het retourneren weer retour.